Barack Obama Mara Ke White House
10:05:00 PM | Author: Nik Muhammad Amin
'Hello Obama. Goodbye McCain'. And welcome to the new era, new dimension. Itu yang dapat saya ungkapkan sejurus sahaja mengetahui keputusan pilihanraya Presiden Amerika Syarikat. Satu perkembangan baru bagi politik dunia seluruhnya.

Namun, saya bukan pendokong Obama apatah lagi McCain. Saya hanya rakyat kerdil Malaysia yang cintakan keamanan dunia. Saya mahu melihat keharmonian yang telah diragut oleh pimpinan-pimpinan Amerika Syarikat terdahulu terhadap negara-negara islam khususnya, diubati dengan perlantikan Obama sebagai presiden baru menggantikan George W Bush, si rakus.

Kendatipun begitu, sejauh mana Obama boleh bertahan sebagai Presiden Amerika Syarikat yang sememangnya didalangi oleh 'hidden hand' di sebalik tirai politik Amerika Syarikat? 'Hidden hand' yang saya maksudkan adalah 'Majlis Syura' yang mengatur langkah yahudi bagi membentuk Novus Ordo Seclorum atau New World Order. Ini hakikat yang tidak pernah berubah !

Apapun, syabas dan tahniah buat Barack Obama. Semoga beliau membuka satu dimensi baru buat seluruh umat manusia. Apa pandangan anda ?


Mengkritik bukan bererti membangkang,
Memuji bukan bererti mendokong,
Ini hanya pandangan dangkal,
Khilaf fikiran adalah rakan yang paling rapat.



Klik imej untuk akses ke laman itu

|
This entry was posted on 10:05:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Komentar:

On November 6, 2008 at 12:10 AM , Nik Muhammad Amin said...

ikuti keputusan pilihanraya Presiden US di
http://news.yahoo.com/election/2008/dashboard

dan Why Obama Won? di
http://news.yahoo.com/s/politico/15301?full

 
On March 19, 2022 at 11:58 AM , Brody Collins said...

Interessting thoughts