Wallpaper Institusi Usrah
8:10:00 AM | Author: Nik Muhammad Amin






Ubah energi sisa jadi prioritas utama
"Orang yang hidup bagi dirinya sendiri akan hidup
sebagai orang kerdil dan mati sebagai orang kerdil.
Tapi orang yang hidup mati bagi orang lain akan hidup
sebagai orang besar dan mati sebagai orang besar"
(Sayyid Qutub) - New Quantum Tarbiyah


This entry was posted on 8:10:00 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Komentar:

On January 16, 2010 at 10:36 AM , aMeL said...

hm.. aku memuji semuanya terutama naruto itu~

tp boleh maju & lebih baik lagi rasanya... cam yang pecah2 @ pudar warnanya tu.

buat lagi yang lain yek.

 
On January 16, 2010 at 10:42 AM , aMeL said...

hm.. aku memuji semuanya terutama naruto itu~

tp boleh maju & lebih baik lagi rasanya... cam yang pecah2 @ pudar warnanya tu.

buat lagi yang lain yek.

 
On January 16, 2010 at 7:20 PM , kak ika said...

gambar dua org tuh dh cam macho dah..tapikan?..bila tgok2 bunga2 kat atas tuh rse hilang la kehenseman anda..hehe

 
On January 16, 2010 at 8:02 PM , Nik Muhammad Amin said...

amel : gambar2 ni xde la apa2 pun. cuma antara aktiviti musim cuti yg lepas aku nak belajar adobephotoshop. masa xcuti xleh, asyik sibuk je. :p

kak ika : kehenseman itu milik setiap insan..safi balqis, Kerana dirimu begitu berharga.. (nak termuntah),

bunga tu tanda kasih sayang. apa lah kak ika neh, ada2 je nak protes. huh..

 
On January 16, 2010 at 9:47 PM , aMeL said...

aiseh... padam la satu komen den tu~
cane la bleh mutasi sampai dua..?