Faruk Aksoy Lancar Filem 'Fetih 1453'
12:25:00 AM | Author: Nik Muhammad Amin








Saya sudah tidak dapat menahan kesabaran untuk tengok movie yang hebat ini !

Teringin nak wujudkan Akademi Kepimpinan Al-Fateh di bawah Institusi Usrah. Walaupun idea ini agak melangit dan idealistik, tapi saya suka jadikan sesuatu yang idealistik kepada realistik.



This entry was posted on 12:25:00 AM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

11 Komentar:

On March 24, 2010 at 12:10 AM , Anonymous said...

Ada baca buku dia tak?

http://3.bp.blogspot.com/_46hOIVZmK3A/StWLLCTnRlI/AAAAAAAAEUM/D7Mr4l-xlVM/s1600-h/fuh2.jpg

 
On March 24, 2010 at 12:30 AM , Amin said...

belum keluaq lagi, 29 mac rsenya..
nak beli jugak..

 
On June 28, 2010 at 11:20 PM , Anonymous said...

slm. mano kito buleh dptkan crito nih..? tulong2,

 
On August 14, 2010 at 9:11 AM , Walid Hafizul said...

salam...tanya sikit, cerita ni dah keluar ke??ada subtitle bahasa melayu tak?

 
On February 2, 2011 at 6:17 AM , Anonymous said...

film ni smpi malaysia x?....

 
On February 2, 2011 at 4:48 PM , Pustaka NurIman said...

mlm td halaqah tv9 bincang tajuk ni..
yela mana mau dpt cite ni??

 
On February 14, 2011 at 9:45 PM , Nik Muhammad Amin said...

Tadi, ada juga orang bertanya perkara yang sama dalam email saya. Jadi saya rasa better saya jawab di sini terus,

Setahu saya, movie ni telah ditayangkan HANYA di pawagam Turki pada 2010 yang lalu. Tapi, tidak di Malaysia. Kenapa? Wallahu'alam.

Mungkin akan keluar juga kot suatu hari nanti di pawagam Malaysia. Doakan. Cerita yang menarik dan sangat bermanfaat untuk semua.

Hm, Malaysia biasalah. Cerita macamni, sama ada lambat nak approved atau tak lulus (su'udzon sket, hehe). Movie seperti Ketika Cinta Bertasbih tak lepas di pawagam Malaysia, tapi cerita Aku Masih Dara, Hantu Kak Limah Pulang ke Rumah, Bohsia, dll lepas pulak. Kredibiliti FINAS sangat mengecewakan.

 
On August 9, 2011 at 9:53 AM , sang sepakat said...

apa pulak tak keluar..keluar dalam TV bulan lepas..lagi ok free lagi..heheh..jangan suuk' zhon

 
On August 9, 2011 at 9:58 AM , sang sepakat said...

maaf dalam isu ni jangan tetiba salahkan finas...ia berkait dengan syarikat produser yang beli filem dan bawa kesini..masalahnya tiada fproduser yang nak beli dan bawa kesini..

Bukan Finas ke apa ke..apakta enta tubuhkan kompeni nanti lepas belajar dan bawak balik filem2 macam ni bawak ke negara..insyaallah berjaya tuan..hehe...FINAS tidak berkaitan dengan pembelian filem2 untuk dibawa masuk...dah tengok Filem aku masih dara bukan ke ada usaha dakwah didalam filem tu...maaf dik saya tahu kamu bersemangat..saya seperti kamu ketika muda.. masa masih panjang...teruskan usaha

moga berjaya.

 
On January 7, 2012 at 12:53 AM , ayiep_92 said...

blum kluar la~~ dkt imdb tulis 2012~~~ ni official trailer fetih 1453
http://www.youtube.com/watch?v=5HoR9_VdAXc

 
On January 20, 2012 at 4:46 PM , Afiq Syazwan said...

filem Fetih 1453 ni akn release pd 17 februari 2012. further info leh tgk kt link ni

http://www.youtube.com/watch?v=D8ghM82M568