New World Order (NWO) 2
1:02:00 PM | Author: Nik Muhammad Amin
Cendikiawan agung Islam Badiuzzaman Said Nursi menggambarkan dalam satu perenggan garis panduan utama tanggunjawab ini :

"Kekejaman yang dilahirkan oleh falsafah alam semula jadi dan materialisme akan perlahan-lahan menjadi kuat dan tersebar pada penghujung zaman dengan falsafah materialisme, sehingga sampai ke tahap menafikan Allah...
Jelaslah betapa bodohnya jenaka ini bagi seorang yang penting, yang dapat dikalahkan oleh seekor lalat dan tidak dapat menjadikan walau satu sayap lalat untuk mengaku tuhan."

Dengan kata lain, idea materialisme ini yang akan berkembang pada hujung zaman akan sampai sehingga sanggup menafikan kewujudan Allah. Sebaliknya, ia telah menunjukkan betapa bodohnya jenaka ini, dan bukti-bukti kewujudan Allah seperti yang diturunkan dalam AlQuran akan diketahui.

Inilah cara untuk mendekati peperangan menentang Freemason. Perkara yang paling penting uang mensti dilakukan ialah membatalkan dan menewaskan falsafah Freemason. Adalah perlu untuk memusnahkan pengaruh idea-idea ideologi ini, yang secara diam-diam dan dari jauh melaksanakan kempen prppaganda medianya, yang menjauhkan manusiadaripada keimanan mereka dan mengheret mereka daripada agama mereka dan epada mitos-mitos materialisme, humanisme, dan Darwin. Tambahan pula, kita perlu menentang aliran ini dan memaklumkan umat manusia tentang kuwujudan Allah, kesatuanNya, dan kebenaran agama. Dan ini mesti dilakukan dengan teliti dan bersabar seperti mana anggota-anggota Freemason.

Arahan yang diberikan kepada orang-orang kafir 'Ad dan Thamud bertepatan dengan situasi anggota Fremason ini :

" Syaitan memperolokkan pada pandangan mereka : amal-amal mereka (yang jahat itu), lalu ia menghalangi mereka dari jalan Allah; padahal mereka orang-prang yang bijak pandai dan berakal (yang dapat membezakan yang benar dan yang salah)" (Al-Ankabut ; 38)

Matlamatnya adalah untuk menunjukkan kebenaran kepada semua manusia, termasuk anggota Freemason dan menyelamatkan mereka daripada kesilapan mereka.




Freemasons, Forerunners Of The Dajjal: Part 1



Freemasons, Forerunners Of The Dajjal: Part 2





Freemasons, Forerunners Of The Dajjal: Part 3



Freemasons, Forerunners Of The Dajjal: Part 4



Freemasons, Forerunners Of The Dajjal: Part 5



Freemasons, Forerunners Of The Dajjal: Part 6

sumber :

1) harun yahya
2) AtasBawah.com
3) Youtube.com
|
This entry was posted on 1:02:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Komentar:

On November 14, 2008 at 9:09 PM , -CZ- said...

baguih hang letak ayat dr Surah Al-Ankabot tu, kami pun terlepas pandang sebelum ni....dlm AQ semua dah ada sebenarnya..

 
On November 14, 2008 at 10:47 PM , Nik Muhammad Amin said...

Tu yang special nya alQuran. Tak macam kitab2 dulu, mcm injil zabur taurat yang hanya sesuai pada zaman tertentu sja. AlQuran Allah jamin hingga kiamat tak akan dipinda. alQuran ni ceritanya bab2 zaman lampau, sekarang dan akan datang. hebat alQuran ni. tapi tak ramai yang nak baca dan kaji. dok baca siang malam macam burung kakak tua. baca tapi tak faham apa yang dok baca. baguih laa atasbawah.com ambik inisiatif untuk kaji future phenomena dan dok bongkar konspirasi2 bebal yang dok ada. kami selalu jugak dok bukak atasbawah.com..menarik, hehe lagipon kami mmg dok minat bab2 mcmni.tapi masa as a student amat mengekang. apa pon, teruskan commit dengan forum tu.

 
On December 18, 2008 at 10:32 AM , خيرول said...
This comment has been removed by the author.